Sắp xếp :
Dòng Nội dung
1
2
Customer experience for dummies / Roy Barnes, Bob Kelleher
Hoboken : John Wiley & Sons, 2015
342p : ill ; 24cm
Barnes, Roy A.

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Giáo trình quản trị quan hệ khách hàng / TS. Tăng Thị Hằng
H. : Trường Đại học Mở Hà Nội, 2023
90 tr.
Tăng, Thị Hằng

Tài liệu số:1
4
Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people / Joseph A. Michelli.
New York : McGraw Hill, 2014
286 p : ill ; 23 cm
Michelli, Joseph A.,
Michelli offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company s resurgence from serious setbacks during the economic downturn--one of the few true turnaround stories of this time. And the company continues to grow dramatically, entering new markets and channels with fresh products and technologies.
Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Likeable social media : Bí quyết làm hài lòng khách hàng, tạo dựng thương hiệu thông qua Facebook (và các mạng xã hội khác) / Dave Kerpen; Lan Hương (dịch)
Hà Nội : Lao động - Xã hội, 2013
384 tr. ; 21 cm
Kerpen, Dave

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)
       1  2 of 2