Kết quả tìm kiếm

Driving digital strategy : A guide to reimagining your business / Sunil Gupta
Tác giả: Gupta, Sunil
Xuất bản: 2018
NXB: Harvard Business Review Press,

Digital transformation is no longer news - it's a necessity. Despite the widespread threat of disruption, many large companies in traditional industries have succeeded at digitizing their businesses in truly transformative ways. The New York Times, former

Event Planning / Judy Allen,
Tác giả: Allen, Judy
Xuất bản: 2009
NXB: John Wiley & Sons, Inc.,
HBR's 10 must reads on strategic marketing / HBR's 10 must reads series
Tác giả:
Xuất bản: 2013
NXB: Harvard Business Review Press

Rethinking marketing / by Roland T. Rust, Christine Moorman, and Gaurav Bhalla -- Branding in the digital age / by David C. Edelman -- Marketing myopia / by Theodore Levitt -- Marketing malpractice : the cause and the cure / by Clayton M. Christensen, Sco

HBR's 10 must reads on strategy / Michael E. Porter
Tác giả: Porter, Michael E
Xuất bản: 2011
NXB: Harvard Business Review Press
Lesson planning : Key concepts and skills for teachers
Tác giả: Savage Jonathan
Xuất bản: 2014
NXB: Routledge Talor & Francis Group
Local climate action planning / Michael R. Boswell, Adrienne I. Greve, and Tammy L. seale
Tác giả: Boswell, Michael R
Xuất bản: 2012
NXB: Island Press
Manufacturing planning & control for supply chain management / Jacobs; F. Robert
Tác giả: Jacobs; F. Robert
Xuất bản: 2011
NXB: McGraw-Hill
Maximizing Return on Investment Using ERP Applications / Arthur J. Worster, Thomas R. Weirich, Frank J. C. Andera
Tác giả: Worster, Arthur J
Xuất bản: 2012
NXB: Wiley

Step-by-step guidance to achieving maximum return on investment for your company Written by Arthur Worster, Thomas Weirich, and Frank Andera, industry experts at the forefront of the business processes arena, Maximizing Return on Investment Using ERP Appl

National and regional tourism plannin: Methodologies and case studies / World Tourism Organization publication
Tác giả: World Tourism Organization publication
Xuất bản: 1994
NXB: Routledge

Devided into 2 parts, this book covers the essential priciples and techniques of tourism planning at the national and regional levels and show how successful they can be if managed properly. Part 1: Mathodologies Part 2: Case studies

Logo HOU
Thư viện
Trường Đại học Mở Hà Nội
Thông tin liên hệ
Địa chỉ
  • Nhà B101, phố Nguyễn Hiền, phường Bạch Mai, Thành phố Hà Nội
  • Trường ĐH Mở Hà Nội, Thôn Lại Ốc, xã Nghĩa Trụ, tinh Hưng Yên
Phòng đọc

Nhà C Khu giảng đường Số 422 phố Vĩnh Hưng, phường Vĩnh Hưng, Thành phố Hà Nội

Tel: (HN)0246.6838.866 - (HY)0221.3935.866

thuvien@hou.edu.vn

Thống kê truy cập
Hôm nay
05 Tháng 08 2025
Online
3,966
Tháng này
4,898,863
Tổng cộng
147,368,858

Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Mở Hà Nội.

×