Kết quả tìm kiếm

Conceptual metaphors using plants as source domain in English and Vietnamese internet newspapers / Bùi Thị Phượng; NHDKH Dr Huỳnh Anh Tuấn
Tác giả: Bùi, Thị Phượng
Xuất bản: 2018
NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội,

The thesis is designed to investigate how conceptual metaphors using plants as source domain are used in English and Vietnamese internet newspapers in the light of cognitive perspective and discover the typical target domains from the source domain “plant

Creating business plans : 20 minute manager series
Tác giả:
Xuất bản: 2014
NXB: Havard Business Review Press,
Driving digital strategy : A guide to reimagining your business / Sunil Gupta
Tác giả: Gupta, Sunil
Xuất bản: 2018
NXB: Harvard Business Review Press,

Digital transformation is no longer news - it's a necessity. Despite the widespread threat of disruption, many large companies in traditional industries have succeeded at digitizing their businesses in truly transformative ways. The New York Times, former

Event Planning / Judy Allen,
Tác giả: Allen, Judy
Xuất bản: 2009
NXB: John Wiley & Sons, Inc.,
France
Tác giả: Fallon, Steven
Xuất bản: 1999
NXB: Lonely Planet,

This guides book will exploring the largest country in Western Europe, France is also the region's most diverse. It stretches from the rolling plains of the north to the jagged ridges of the Pyreness, and from the rugged coastline of Brittany to the clear

Green Dreams : Travel in Central America
Tác giả: Benz, Stephen
Xuất bản: 1998
NXB: Lonely Planet Publications,

Green dreams begin like this: in the capital, things are not going well for you. Not al all. A botched deal in a cantina ends in a protracted argument, unexpected gunfire, a narrow escape down an alley patrolled by starved curs and querulous whores

HBR's 10 must reads on strategic marketing / HBR's 10 must reads series
Tác giả:
Xuất bản: 2013
NXB: Harvard Business Review Press

Rethinking marketing / by Roland T. Rust, Christine Moorman, and Gaurav Bhalla -- Branding in the digital age / by David C. Edelman -- Marketing myopia / by Theodore Levitt -- Marketing malpractice : the cause and the cure / by Clayton M. Christensen, Sco

HBR's 10 must reads on strategy / Michael E. Porter
Tác giả: Porter, Michael E
Xuất bản: 2011
NXB: Harvard Business Review Press
Investigating oceanography / Keith A. Sverdrup, Raphael Kudela.
Tác giả: Sverdrup, Keith A
Xuất bản: 2014
NXB: McGraw-Hill
Logo HOU
Thư viện
Trường Đại học Mở Hà Nội
Thông tin liên hệ
Địa chỉ
  • Nhà B101, phố Nguyễn Hiền, phường Bạch Mai, Thành phố Hà Nội
  • Trường ĐH Mở Hà Nội, Thôn Lại Ốc, xã Nghĩa Trụ, tinh Hưng Yên
Phòng đọc

Nhà C Khu giảng đường Số 422 phố Vĩnh Hưng, phường Vĩnh Hưng, Thành phố Hà Nội

Tel: (HN)0246.6838.866 - (HY)0221.3935.866

thuvien@hou.edu.vn

Thống kê truy cập
Hôm nay
04 Tháng 08 2025
Online
3,966
Tháng này
4,898,863
Tổng cộng
147,368,858

Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Mở Hà Nội.

×