Kết quả tìm kiếm

Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people / Joseph A. Michelli.
Tác giả: Michelli, Joseph A
Xuất bản: 2014
NXB: McGraw Hill

Michelli offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company s resurgence from serious setbacks during the economic downturn--one of the few true turnaround stories of this time. And the company continues to grow dramati

Sense and respond : how successful organizations listen to customers and create new products continuously / Jeff Gothelf & Josh Seiden.
Tác giả: Gothelf, Jeff
Xuất bản: 2017
NXB: Harvard Business Review Press,

We're in the midst of a revolution. Quantum leaps in technology are enabling organizations to observe and measure people's behavior in real time, communicate internally at extraordinary speed, and innovate continuously. New technologies are transforming t

Logo HOU
Thư viện
Trường Đại học Mở Hà Nội
Thông tin liên hệ
Địa chỉ
  • Nhà B101, phố Nguyễn Hiền, phường Bạch Mai, Thành phố Hà Nội
  • Trường ĐH Mở Hà Nội, Thôn Lại Ốc, xã Nghĩa Trụ, tinh Hưng Yên
Phòng đọc

Nhà C Khu giảng đường Số 422 phố Vĩnh Hưng, phường Vĩnh Hưng, Thành phố Hà Nội

Tel: (HN)0246.6838.866 - (HY)0221.3935.866

thuvien@hou.edu.vn

Thống kê truy cập
Hôm nay
05 Tháng 08 2025
Online
3,966
Tháng này
4,898,863
Tổng cộng
147,368,858

Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Mở Hà Nội.

×