Kết quả tìm kiếm

A Study on English Advertising Slogans of Cars / Đào Thị Việt; NHDKH Assoc. Prof. Dr. Phan Van Que
Tác giả: Đào, Thị Việt
Xuất bản: 2016
NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội,

The thesis is carried out to achieve two specific objectives as follow: Finding out the phonological, syntactic, and lexical features of English advertising slogans of cars; suggesting some possible implications for writing effective, impressive, and fasc

A study on metaphors in English advertising slogans for food and beverage. / Lưu Thị Phương Thảo; NHDKH Dr. Tran Thi Thu Hien
Tác giả: Lưu, Thị Phương Thảo
Xuất bản: 2016
NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội,

The choice of this topic is prompted by my interest of metaphors, especially metaphors used in English advertising slogans for food and beverage. The study aims to explore metaphors used in food and beverage slogans favored to advertisers and popular with

A systemic functional linguistic analysis of English advertising slogans of cars. / Đặng Thị Thu Hương; Supervisor: Assoc.Prof.Dr. Phan Van Que
Tác giả: Đặng, Thị Thu Hương
Xuất bản: 2020
NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội,

One of the ways to promote certain products is through advertisement. Advertisements may appear in brochures, magazines, newspaper, radio, television and also internet. The interesting thing from advertisements is the language they use. They frequently us

Linguistic features of coffee advertising slogans in English and Vietnamese / Phan Thi Mai Huong; GVHD: Le Phuong Thao
Tác giả: Phan, Thi Mai Huong
Xuất bản: 2021
NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
LINGUISTIC FEATURES OF COFFEE ADVERTISING SLOGANS IN ENGLISH AND VIETNAMESE / Phan Thị Mai Hương; Supervisor: Le Phuong Thao Dr
Tác giả: Phan, Thị Mai Hương
Xuất bản: 2021
NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội,

This study focused on syntactic and semantic features of coffee advertising slogans in English and Vietnamese to find out the similarities and differences between them. This research used quantitative and qualitative approaches. A quantitative approach wa

Quảng cáo & ngôn ngữ quảng cáo : Advertising & language of advertising / TS. Nguyễn Kiên Trường
Tác giả: TS. Nguyễn Kiên Trường
Xuất bản: 2004
NXB: khoa học xã hội

Cuốn sách này chú trọng vấn đề ngôn ngữ, chữ viết trên biểu hiện và quảng cáo, nhằm cung cấp cứ liệu về thực trạng sử dụng ngôn ngữ trong lĩnh vực này, đề xuất phương hướng cải thiện, và hoàn thiện các định chế quản lý, trên cơ sở đối chiếu với những quy

Quảng cáo theo phong cách Ogilvy / David Ogilvy; Nguyễn Hồng dịch.
Tác giả: Ogilvy, David
Xuất bản: 0
NXB: Thế giới,; Công ty sách Alpha,
Logo HOU
Thư viện
Trường Đại học Mở Hà Nội
Thông tin liên hệ
Địa chỉ
  • Nhà B101, phố Nguyễn Hiền, phường Bạch Mai, Thành phố Hà Nội
  • Trường ĐH Mở Hà Nội, Thôn Lại Ốc, xã Nghĩa Trụ, tinh Hưng Yên
Phòng đọc

Nhà C Khu giảng đường Số 422 phố Vĩnh Hưng, phường Vĩnh Hưng, Thành phố Hà Nội

Tel: (HN)0246.6838.866 - (HY)0221.3935.866

thuvien@hou.edu.vn

Thống kê truy cập
Hôm nay
05 Tháng 08 2025
Online
3,966
Tháng này
4,898,863
Tổng cộng
147,368,858

Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Mở Hà Nội.

×