Sắp xếp :
Dòng Nội dung
1
First Class Service 1: English for the Tourism and Hospitality Industry / Stephen Hall
Singapore : Cengage Learning Asia Pte Ltd, 2010
105 p. : CD Included
Hall, Stephen

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:1)
2
Initiating service quality function deployment / Mazur, Glenn H.
United States : QFD Network, 1995
45tr.
Mazur, Glenn H.

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Performance Measurement in Service Businesses / Fitzgerald Lin
CIMA, 1991
126tr.
Fitzgerald Lin

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Quatily of service / Paul Ferguson
New York : John Wiley & Sons, 1998
266p. ; 23cm
Ferguson, Paul

Đầu mục:1
5
The service edge: 101 companies that profit from customer care / Ron Zemke, Dick Schaaf, Tom Peters
Vancouver, Canada : Peguin Books ò Canada Limited, 1989
584tr.
Ron Zemke
"An important book... chockablock with examples... The real objective [of the service edge] is to goad managers at the top, and throughout any firm, to appreciate just what an unstinting dedication to service can amount to..."
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
       1 of 1